Coraz częściej reklamodawcy sięgają po produkty spożywcze, które zamieniają na gadżety reklamowe. Jest to jak najlepszy pomysł, ponieważ w ten sposób można znacznie wzbogacić kampanię reklamową i sprawić, że klienci chętniej będą chcieli zapoznać się z jej treścią. Nie mniej jednak by tak się właśnie stało, konieczne jest urozmaicenie w gadżetach reklamowych. Chodzi o to, by wybierać więcej niż jeden produkt. Równie dobrym pomysłem jest wykorzystanie jednego produktu, ale w różnych odmianach i wersjach smakowych. W tym wypadku wiele będzie zależało przede wszystkim od tego, jaki rodzaj produktu spożywczego się wybierze na konkretny gadżet reklamowy wspierający kampanię promocyjną.Przede wszystkim popularne są właśnie słodycze reklamowe, ponieważ występują w wielu różnych odmianach. Dzięki temu każdy reklamodawca jest w stanie wybrać najlepsze słodycze, które jego zdaniem będą najbardziej pasowały do jego grupy docelowych odbiorców kampanii reklamowej. Najczęściej jednak wybierane są czekoladki, bombonierki, a także różnego rodzaju cukierki czy nawet ciasteczka. Tak naprawdę wybór mamy dość spory i warto kierować się nie tylko popularnością słodyczy, ale również ich smakiem i jakością.
Wbrew pozorom słodycze reklamowe powinny być smaczne i wysokiej jakości. Chodzi przede wszystkim o to, że im smaczniejszy produkt, tym większa szansa na to, że klienci się nimi zainteresują. Dlatego właśnie dobry smak gadżetu reklamowego ma wpływ na to, jak klient postrzega reklamodawcę i jego ofertę. Nie trzeba chyba nikogo przekonywać do tego, że inwestycja w lepsze słodycze jest jak najbardziej trafnym posunięciem przy komponowaniu akcji reklamowej.
Co więcej, jeśli to właśnie Słodycze reklamowe będą wspierały kampanię reklamową, to warto wybrać kilka różnych produktów. Można także zdecydować się na przykład na jeden rodzaj słodyczy jak czekolada, ale w różnych wariantach smakowych. Dzięki temu więcej osób poczęstuje się takim gadżetem reklamowym, a do tego wyborom taki rodzaj, który najbardziej trafia w ich gust smakowy.